Slovník-detail

Issue Navigator Report

Issue Navigator Report je teda skôr výsledným zobrazením údajov vyfiltrovaných pomocou Issue Navigatoru.

„Issue Navigator“ v Jira je nástroj umožňujúci vyhľadávanie a filtrovanie rôznych typov issues v Jira.

Tento nástroj poskytuje možnosť vytvorenia rôznych reportov na základe filtrovaných dát.

Issue Navigator Report je teda skôr výsledným zobrazením údajov vyfiltrovaných pomocou Issue Navigatora. Môže zahŕňať rôzne informácie o úlohách, ako sú ich atribúty, stav, priorita, priradenie a ďalšie.

Issue Navigator Report v Jira môže zahŕňať napríklad:

  1. Zoznam úloh v rámci konkrétneho projektu: Zobrazenie všetkých úloh, ktoré sú priradené k určitému projektu.
  2. Vyhľadanie všetkých otvorených úloh priradených konkrétnemu používateľovi: Zobrazenie všetkých otvorených issues, ktoré sú priradené určitému používateľovi.
  3. Vyhľadanie úloh s určitou prioritu alebo stavom: Zobrazenie úloh, ktoré majú určitú prioritu alebo sa nachádzajú v konkrétnom stave.
  4. Zoznam úloh podľa dátumu vytvorenia alebo uzavretia: Zobrazenie úloh, ktoré boli vytvorené alebo uzavreté v určitom časovom období.
  5. Zobrazenie úloh podľa vlastného filtra: Použitie vlastných filtrov na vytvorenie reportu zodpovedajúceho špecifickým požiadavkám alebo kritériám.

Issue Navigator Reports v Jira sú užitočným nástrojom pre analýzu úloh a sledovanie ich stavu, čo pomáha tímom a manažérom projektov lepšie riadiť svoju prácu a monitorovať pokrok projektu.